Jag vill bara ha din röst!

Nu har förkylningen riktigt gjort sig ett bo i min hals. Jag har ingen röst! I övrigt mår jag lika äckligt som igår och nu tänker jag gå och lägga mig igen.

Det finns förkrympta små liv
Och du är ett
Är det mänska du vill bli
Ta och minns vad jag har sagt
Ta en klunk, en nypa luft
Och sätt ditt namn på mitt kontrakt
Kroken, Snoken, jag har henne fast
Er boss är effektiv
Det finns förkrympta små liv.

Palluga, sarruga, dom Kaspiska vindarna, säg
En mystisk glossitis och max laryngitis
Ge rösten till mig!


Är det någon som känner igen den här sången?


Kommentarer;

ullis

Get well soon matey! :*
btw, går du runt i het sjuksköterske-dress eller har du vanliga @ work? :>

*lägger bloggen som snabblänk*

2007-12-11 @ 15:21:24
Theresa

Stackare som är sjuk! Krya på dig snabbt! (Och Lilla Sjöjungfrun borde jag se igen, var så längesedan!)

2007-12-11 @ 18:03:20
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie
Camilla

Nej känner inte igen! vad är det för sång?

2007-12-11 @ 19:06:53
Camilla

Jaa när du säger det! Måste se den filmen igen!

Stardust var skit bra!

Svårt att säga om du ska se den, för jag tyckte inte att den var så bra. Men se den och döm själv, alla tycker så olika! ^^
Kram!

2007-12-11 @ 22:41:57
URL: http://camillaz.blogdog.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: