The flu - he has it!

Eller kanske inte influensan. All I know is this: jag trodde att F hade världens bästa immunförsvar (för så har det alltid verkat) och därmed skulle klara sig undan att bli smittad. Men tji fick jag, för snart trillar han in genom dörren här, sjukisen. Trist som tusan, men tur att jag hann med att bli frisk innan han blev totalt olämplig att sköta nånting värt här hemma (typ städa, laga mat).

Om två timmar ska jag till tandläkaren och laga ett hål mellan två hörntänder! Hur lyckas man? Det är i alla fall inte mitt fel, för jag har inte kunnat komma åt att hålla rent där så HAH, jag är fortfarande the master/mistress of tandborstning!


Kommentarer;

hanna

tandtråd hjälper typ mot sånna ställen!

2007-12-18 @ 11:38:31
Saari

You'll always be the master of toothbrushing! Jag måste verkligen sluta slarva, jag har typ bra saliv men kommer inte rädda mig. Bleh.

2007-12-18 @ 19:28:51

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: