Anatomi

Hela dagen (nästan) igår övade jag på att rita huvuden. Jag vill bli bra på att rita, rent grym faktiskt, och då måste man öva. Nu tror jag i alla fall att jag har ordentlig koll på hur ett huvud ska vara. Nästa sak att öva på blir hela kroppar. Ca 7 huvuden höga, axlar 3 huvuden breda - sånt. Det är kul!

image31


Kommentarer;

hanna

du kan nog bli grym, du är ju som redan duktig! fast jag har inte sett så mkt, men lite!
bli inte ledsen över mitt inlägg i bloggen. var inte meningen att göra någon ledsen. jag har aldrig haft en kompis som jag kunnat prata med om mina känslor osv. lite grann kan jag men inte mkt. det beror nog inte på mina vänner, utan snarare på mig skulle jag tro :) du är en av mina närmaste vänner också, så sluta deppa! ps. idag känner jag mig bättre! ses i helgen :)

2007-11-13 @ 10:37:52

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: