Irritation

Nu blir jag less!
Jag har beställt ett gymkort - gratis eftersom jag jobbar inom kommunen! Men får det inte. Varför? Min chef tror sig minnas att jag måste hämta ut det, medan jag väntade mig att det skulle komma i internposten. Eva (chefs) tyckte att jag skulle ringa tanten som har ansvar för korten, och det har jag försökt att göra nu, både igår och idag. Telefontiden är 8.30 - 12.00 och när jag ringde igår talade telefonsvararen för mig att "***** ***** är borta i tjänsteärende till 11.55" Ja tjosan! Så lämpligt. Jag försökte ringa idag med och fick då höra att hon var på tjänsteärende till 10.30. RIngde igen vid 10.40 för jag tänkte att hon skulle hunnit tillbaka då, och det hade hon. Lagom för att lägga in ett nytt meddelande på telefonsvararen som sa att tanten inte var anträffbar. Punkt slut!
Alltså får jag inte tag på henne idag heller.Grr!


Kommentarer;


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: