Salta ögonfransar

Igår - helt utan synbar anledning - innan jag skulle gå och lägga mig blev jag så ledsen. Så ledsen att jag bara satte mig ned på golvet och grät. Varför då? Jag har det ju bra. Tönt.

Idag, likadant (utan anledning) började jag gråta när jag gick från posten (jag hade varit och vägt ett paket, mind you!). Varför då? Är det årstiden? Är det jag? Är det något annat? Har jag blivit lobotomerad i sömnen?

Anledningen kan jag inte hitta, men jag har hört av en riktigt bra tjej att minsann alla är ledsna ibland. Till och med när det inte har hänt någonting. Så jag får väl se om det ger med sig. Tur är i alla fall att jag har världens finaste och bästa pojkvän. Guld värd! <3


Kommentarer;


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: