Fett cool!

Igår hjälpte jag och Hanna hennes storasyster att flytta. Först fick vi lov att hyra en stor bil. Iväg till OK/Q8 traskade vi för att få reda på att närmsta OK/Q8 som hade stora hyrbilar var på andra sidan stan. Vi blev ganska så rejält less för vi räknade ju med dem! Innan vi gav upp helt gick vi istället till närmaste Statoil som - wohoo! - hade en liten lastbil (som man får köra med B-kort) ståendes bara för oss. Jag har aldrig tidigare kört något större än mina föräldrars lilla Skoda Fabia, så det var en enorm skillnad. :P Hur som helst gick det bra, trots en nervös start, och andra vändan började jag känna mig som en riktigt queen of the road. ;)
Slutsats: Köra stor bil = STORT kul!  ^__^

Dock har jag smärta i axeln nu. :/ Jag skadade den på jobbet i förra veckan och trodde det var lugnt, men tydligen var jag för optimistisk. Nåväl, leve vetekudden! ^^

Lycka till med tentan, Hanni! :*

En sånhär hyrde vi!
 En sånhär hyrde vi! ^^


Kommentarer;

Saari

Fränt! :D Värsta kul med lastbil ^^ Hoppas att axeln inte blir en såndär långdragen jobbig skada :O
Btw, poop@dendärsnubben som bajsade på din snowdream :<

2007-09-26 @ 18:29:05

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: