Kipu

The pain! I min axel :( Eller.. det är inte själva axeln, utan muskeln som löper från axeln och upp i nacken. Och ett par muskler till i det området... Hur som helst så är det nästan värre idag än det var igår. Klagan!
Jag har i alla fall gett upp och gått till apoteket idag, där jag handlade en salva som heter Orudis. Ganska trevlig prick måste jag påstå. Man smörjer in det smärtande området och så ska det gömma smärtan. Dock inte helt; från att ha 9/10 ont så ligger jag väl på en 6,5-7/10 nu. Vilket helt klart är en förbättring!

Jag är mästare på gnäll.

Imorrn ska bli kul för då ska jag hem till H och vi ska ha tjej/myskväll + sova över. ^^ Vi har inte hittat nån film att se än, men troligtvis ska jag färga håret på henne så då går nog lite tid till det. Vi ska självklart laga gómat också. It'll be great!


Kommentarer;

hanna

det blir kung! men vi skulle haft en film... hhmmm! vi kan iofs ta en promenad till stan och hyra :)

2007-09-27 @ 19:49:32

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: