Svettigt

Nu har jag varit ute och sprungit och det känns toppen! Idén är att jag ska göra detta 3ggr i veckan, förslagsvis måndag, onsdag och fredag. De första två dagarna är avklarade så det ser lovande ut, plus att jag ber folk som jag träffar lite nu och då att fråga mig hur det går med springandet så jag inte "glömmer" eller bara lägger ner. ;) För jag mår faktiskt riktigt bra av det!


Kommentarer;

hanna

springa är kul! hur går det med gymmandet?

2008-04-02 @ 21:29:51
Tessie

Duktig du är! Själv avskyr jag att springa, utan satsar istället på Friskis. Beach -08, here I come, haha ;)

2008-04-03 @ 11:12:25
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie
J10

Var springer du?
Finns det några bra ställen som är framtinade?

2008-04-04 @ 01:13:38
Malin via mobilen :)

Hej hopp! Duktig du är! Heja heja :) Känns som om det är en evighet sen vi had a real talk girl. Hur har du det? Kramar

2008-04-06 @ 02:31:55
URL: http://www.crazygirl.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: