Första dagen!

Om en halvtimme ska jag träffa alla mina kursare för första gången. Pirrigt! Jag är nervös. ^^

-

Hemma igen efter en timme fylld av information. Det snurrar faktiskt lite i huvudet, men nervositeten är borta och jag är säker på att det här kommer bli bra. :) De jag hann hälsa på och prata lite med var jättetrevliga, och jag tror inte resten av klassen är sämre. Nu ska jag kolla upp programmets hemsida och lite ditt och datt så det inte känns så snurrigt på måndag. Då är det nämligen ännu mer information, lunch och sen den allra första föreläsningen! :)


Kommentarer;

Tessie

Usch ja, jag minns det så väl! Jag grät nästan av nervositet när jag sa hejdå till Christian på morgonen, men sen blev ju allt så bra såklart! Lycka till - hoppas allt går bra! tror

2008-08-29 @ 10:44:39
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie
Tessie

Ja, det är ju så - bara man kommer hemifrån lite gör det susen! Skönt att första dagen var bra och att det känns som att du hamnat rätt! Det kommer säkert bli superbra! Jag trivs ju iaf fortfarande efter två år =)

2008-08-29 @ 13:29:12
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie
Linda

yay, school :D allt kommer att ga jattefint darling! have fun xoxox

2008-08-30 @ 03:01:46

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: