Evert

Denna dag! För första gången på länge lyckade jag sova hela morgonen och klev inte upp förrän runt 10-11tiden vilket är mycket ovanligt för mig. Sköööönt!

Traskade runt på stan ett tag med Hanna, fikade och pratade - sen var det dags för uppdraget! Flytta jätteväxten Evert från Kajsas gamla place hem till Hanna. Vi packade ihop den superbra (enligt mig) och åkte två olika bussar innan vi var framme. Nu återstår bara att se så rötterna klarade sig - det märks liksom inte genast om det blivit för kallt.

Vacker suddig bild med mobilkamera och skakig hand:
Hanna + Evert


Kommentarer;

Anonym

Du har en grymt fin blogg!

2008-12-30 @ 20:39:04
URL: http://ddoruntinas.blogg.se/
Malin

Japp, helt rätt! Jag fick den 20 kr billigare. haha. Och den blommar än! Jag lånade förästen dina skor på jobbet idag.. Jag var nämligen så smart att jag låste ut mig i morse, fick ta bussen till jobbet och sen tvinga mamma att köra 5 mil för att komma med extranyckeln. haha. Så jag fick låna lite kvarglömda kläder att jobba i och sen tog jag dina skor. ;)

2009-01-03 @ 17:04:03
URL: http://maaaline.blogg.se/
Malin

Jag fotar inte så jättemkt men vill att det ska bli mer. Mest fotar jag typ allt.. haha men det där objektivet kan man använda till allt. Det går inte att zooma med men annars är det jättebra. Standardobjektivet nu är kitobjektivet ja köpte med kameran 18-55.. haha jag har inte jobbat jul så de blev inte så mkt pengar.. däremot fick ja lite i julklapp så ja kanske slår till ändå. ;)

2009-01-06 @ 21:17:16
URL: http://maaaline.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: