A week

Nu har det gått en vecka sen jag sist skrev, och allt jag egentligen har gjort är jobbat. Ja, och tränat då :) Sakta men säkert kommer jag igång, och det känns jättebra! Dock tror jag att jag håller på att bli förkyld, för jag har ont i halsen och nyser och snorar. Det får bli en slapparhelg och sen är jag nog på topp igen.

Naturligtvis finns det inte några svettluktande killar kvar här, men det finns spår! En av kuddarna från vardagsrummet luktar svett. Fett mycket svett, fortfarande! Så den ska vi tvätta idag och se om lukten försvinnner. Helt sick att den luktar så illa, hade killen den i armhålan när han sov eller? Usch!


Kommentarer;

N

Krya på dig!

2008-02-09 @ 10:50:39
URL: http://privateinvestigation.blogg.se
Tiger

Ja krya på dig å hoppas du lyckas rädda kudden^^

2008-02-09 @ 14:38:18
Malin

Hej hej!
Du har en award att hämta hos mig i dagens blogg. :)
Krya på dig ! och hoppas kudden blev ren och fräsch igen. ick. ;)
*kramar*

2008-02-11 @ 05:53:28
URL: http://www.crazygirl.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: