Jag gjorde ett misstag!

Gick till frisören tidigare idag för att färga håret (som jag funderat på ganska länge nu) i en... Hm, rödbrunkoppar ton. Typ. Det var svårt att förklara hur jag tänkte mig och då vi inte äger någon skrivare kunde jag inte heller ha bilder med mig. Boo! Så nu sitter jag här och vet inte om jag ska älska eller hata min nya hårfärg. Ogillandet väger faktiskt tyngst så imorgon efter jobbet ska jag tillbaka till frissan och få det "fixat".



Här är två bilder, (klicka för större) och det syns tydligt på bilden där jag ser helt tok ut i ansiktet att det är som blonda fläckar mitt på huvudet. Nästan som om hon missade att färga dem. Konstigt värre! I alla fall tänkte jag be att få det lite mörkare. Yes or no?

F.ö. vet jag själv att mina ögonbryn leker osynliga, därför brukar jag fylla i dem och ibland färga. Dock ej nu.


Kommentarer;

hanna

ballt! kul förändring. lite mörkare blir nog snyggt, fast det var ballt nu med :)

2008-02-19 @ 21:49:00

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: