Mardröm...?

I morse, precis innan jag vaknade, drömde jag att jag var ute och åkte bil med F och R när vi passerade en jättestor vattenpöl. En annan bil hade kört ner i den pölen, som visade sig vara en vak (?) och kunde inte komma upp. När vi stannade och hoppade ut för att hjälpa till kom det ett litet gråtande barn emot oss som F plockade upp. Jag gick vidare, och nu var det inte en bil i vaken längre, utan en man! Han drogs upp och var alldeles stelfrusen. Hans medpassagerare (son kanske) som dragit upp honom stod bredvid - vit som ett lakan och kunde inte svara mig på om de ringt 112. Ingen annan som stod där och glodde svarade heller... Sedan vaknade jag. Då var jag fortfarande kvar i känslan att jag måste ringa ambulans så jag låg kvar i sängen och tänkte tillbaka till drömmen och såg till att gubben blev räddad. Jag kunde ju inte lämna honom där!

Har ni gjort så någon gång? Avslutat en dröm i tanken?


Kommentarer;


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: