Arlanda

Just nu sitter jag och försöker fördriva tiden tills mitt plan går. Bland det tråkigaste som finns - enligt mig - är att sitta på en flygplats över två timmar. Upp till två timmar går det helt okej, men sen börjar jag faktiskt ledsna på att titta på folket.

Några dagar i Västerås var inte helt fel trots allt. Det var mysigt att vara med mamma, pappa, Jocke och morfar.. och Sofia. Någon annan blev det inte av att jag träffade, men det var väl inte heller planerat. Linda gick inte att få tag på, och det var synd för nu åker hon väl till Australien igen ett halvår. Oh well, sånt är livet. Sofia var det i alla fall kul att se, och vi pratade om allt mellan himmel och jord tills hon måste ta bussen hem igen. Troligtvis ska hon komma och hälsa på mig i Umeå framöver. Should be fun. :)

Det var skönt att slappa, I'll give you that, men jag har längtat hem till och från mest hela tiden så det är ännu skönare att snart vara hemma igen. <3


Kommentarer;

Malin

sån sockersöt layout gumman

2008-01-20 @ 19:44:36
URL: http://www.crazygirl.se
Sofia

Hej tösabit! ;-) Klart jag ska komma och hälsa på, så fort det bara går. Aldrig roligt att sitta och uggla på folk i timmar. I know! Skönt att du kom hem iaf ;-) Har förresten kollat in en bra sida vi kan ha nytta av inför tågluffandet, såvida du inte redan har varit där och kikat http://www.tagluffa.se
Var rädd om dig gumman! Puss å kram!

2008-01-22 @ 18:02:12
URL: http://www.filosofia.blogg.se
hanna

vi måste ju hänga nån dag

2008-01-22 @ 20:30:07

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: