Sommar!

Har nyss kommit hem från bion där jag, Fredrik och Robert (och en massa folk jag inte känner) var och såg The dark knight (Batman, för de olärda). Den var mörk och full av lurigheter och hemskheter. Scarecrow, the Joker och Two-face var alla med, och jag insåg att när jag funderat på vilken mer skurk de kunde ha med i den här filmen (innan vi gick för att se den) så hade jag helt glömt bort Two-face. Insane! Han råkar ju vara en av de mest störda. Ja, i vilket fall så tyckte jag om filmen :)

Tidigare idag letade jag mig för första gången ut till Stöcksjön för att sola och bada med Stina. Jag hade honungsmelon, hon hade nyplockade jordgubbar. Jag hade nybakade småkakor och hon två kladdkaksbitar. Behöver jag beskriva hur bra fikastund vi hade? It was great! :) Nu har jag f.ö. också lyckats bada för första gången (i Sverige) i år. Tyvärr blev jag itne röd om axlarna, men det ska nog hinna lägga till sig under natten. ;)

20 arbetsdagar kvar och sen börjar skolan!



Kommentarer;

Tessie

Vi var och såg dne ett helt gäng i måndags - och till och med jag som inte är mycket för Batman egentligen, tyckte den var bra. Härligt spännande med skolan framför dig! ;) Jag minns sommaren innan jag skulle börja minsann ;) Lycka till!

2008-08-03 @ 14:53:58
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: