Tjingeling!

Äntligen är det helg! Första arbetsveckan efter semestern är slut, och jag överlevde. Sweet! :)
Vad ska jag göra i helgen då? Troligtvis ingenting alls, haha. Bara ta det lugnt i solen (om vi har nån) och njuta av att kunna sova ut på morgonen så klart. Vi har en kille som feriearbetar hos oss (han är 17 och får väl ca femtio kronor i timmen) som verkligen inte gör det lättare. Svårare ungdom får man leta efter. Hur diskar man? Ska man vika ihop blöt tvätt och lägga ner i lådor? Brukar kastruller stå i skafferiet? Haha, han kan inte ha det lätt som plötsligt måste kunna en massa saker, men förhoppningsvis lär han sig ett par nya saker den här sommaren. Inte minst om livet. ;)

Det är ju faktiskt inte så länge till som jag ska jobba. Några dagar innan skolan börjar (1 sep.) startar min tjänsteledighet och sen blir det bara plugg för hela slanten. Slanten ja... Den kommer vara mycket mindre än jag är van vid, men det ska nog gå bra. Jag tänkte försöka jobba extra vissa kvällar och någon helg då och då för att dryga ut kassan, som man brukar säga.

Ikväll ska vi äta jordgubbar med glass. Årets första! Mums :)

Så här ser jag ut nu för tiden för den som är intresserad:
 

Psst, Linda! Släng upp nån aktuell bild på dig någonstans, tråkapa :P (miss you)


Kommentarer;

Linda

ooh jordgubbar med glass :D nice bajs..ater massa jordgubbar har, men kanns inte riktigt som det ska..sommar!



haha, hmm jag skyr kameran som pesten nu for tiden men jag ska se vad jag kan hitta :p kanske far ta nan bild eller nat bara for din skull ;)

2008-07-18 @ 17:36:16
Linda

ooh sag precis din kommentar pa min blogg..haha:p maste skriva mer!



anyway, han ar 23 och jobbar med typ export/import pa UPS (tror att det heter sa..) jag ar van med honom pa facebook Rob Mcdonald..vet inte riktigt om man kan se hur han ser ut..snygg rumpa har han iaf :p haha det forsta jag kollade pa saklart! Brunt har, bruna ogon..ganska kort, men langre an mig :p



och han har inga barn!



miss u hunny bunny xox



2008-07-18 @ 17:45:53
Tessie

Ja, de där feriearbetarna är ett släkte för sig tydligen ;P Hade en på förskolan jag jobbar på i sommar med, hon typ bara satt hela dagarna, omväxlingsvis ute/inne, och pratade knappt ens med barnen. Henne hade man nytta av ja ;P

2008-07-18 @ 17:54:32
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie
Tessie

Tack för tipset - verkar vara en bra sida, ska jag kolla in närmare =)

2008-07-22 @ 19:22:18
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: