Feber?

Just my luck :< Jag är fortfarande förkyld, men eftersom jag inte lyssnade på min kropp och for och jobbade i veckan så har jag utvecklat en svettig feber med frossa och en slemmig hosta som väckte både mig och Fredrik i natt. Det är mitt straff. Tror jag... I alla fall känns det väl skönt att vara sjuk nu innan vi åker utrikes.


Kommentarer;

Camilla

Hej Hopp!

Jo livet är hel bra! på högsta nivå faktiskt! Det har hänt en hel del i mitt liv, som jag inte har skrivit på bloggen eftersom det är lite för privat ^^

Har ny pojkvän som heter Daniel, du har varit hemma hos honom föressten, tror vi firade nyår och de var då utrycket "katt skjuter bulle" = smula kom till ^^



Vi ska till London den 17 juli till den 21 juli ska bli mega kul!



Själv då hur äe livet? ^^ Ni ska ut och resa ni med!

2008-06-14 @ 19:37:02
URL: http://camillaz.blogdog.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: