In a land of snow

Det verkar inte som det kommer sluta snöa anytime soon, så när våren kommer hit upp har jag ingen aning om. Men jag längtar efter den! (Har helt förträngt att pollen gör mig snorig :p)

Vi har fått nya scheman på jobbet och den 7:e april ska vi börja på dem. Det ser ganska ljust ut för min del, en hel del kortare dagar och ledigt här och där, vilket innebär att jag lättare kommer kunna hänga med mina peeps :) På tal om folk blir det inte bara "kalas" och Stina i helgen, utan även Hanna och kanske nån promenix. Just lovely!

image78


Kommentarer;

Tessie

Men härligt att det iaf är ordentligt med snö! Här nere blir det ju bara ett tunt, tunt lager, som inte går att ha mycket roligt med. Men snart tror jag banne mig att våren kommer tillbaka ner hit iaf ;) och det är ju åtminstone trevligt. Ha en skön helg då, mead allt folk =)

2008-03-27 @ 15:39:47
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie
Tessie

(Svar till din kommentar) Åh, lärare minsann =) Vad har du sökt för utbildning då? Vilket åldersspår och så? =) Spännande minsann!

2008-03-28 @ 19:35:48
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: