Sunshine

Goddagens, världen! Jag har just diskat undan efter min sena lunch och bestämt mig för att det är perfekt väder för en långpromenix idag, så gissa vad jag ska göra? Jag som gått runt i slappiskläder hela dagen och städat ska klä mig som vanligt folk och gå ut! Ut i solskenet för det kommer göra mig på ännu bättre humör än jag redan är. Så skulle jag ju göra; fokusera på sånt som gör mig glad och städa undan allt som drar ner mig. Följa sina egna råd, det bör man!

Visst, det är nollgradigt och vi har massor av snö kvar, men våren kommer nog snart...
Om en månad kanske? :)
I gamla V-ås påstår mamma att det har sett ut så här ett bra tag nu, hah:

image67


Kommentarer;

hanna

äsch, vem vill ha sådär vårigt nu, snö och kyla ska det vara :P

förlåt att jag varit helt borta och inte hört av mig. vi har mycket i skolan som vanligt, men en fika tycker jag vi ska klämma in! i helgen kanske?

2008-03-04 @ 15:34:03
Tessie

Ja, sådär ser det ju ut lite längre söderut =) Me4n vi hade finfrämmat här i Skåne - imorse hade vi ett tunt litet lager snö (som iofs är borta nu, men ändå...) ;)

2008-03-04 @ 15:44:51
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: