Ringside

image80

I can't lie, det var fett jobbigt men också rejält roligt att pröva på boxercise! Hittade inte astmamedicinen innan vi for så jag fick ta lite mer pauser än alla andra, men kämpade på bra ändå! :p
Fredrik såg ut som han höll på att dö redan efter första kvarten (haha) men sen gick det bättre.

Det känns ganska mycket i armarna redan nu så jag vågar knappt tänka på hur det kommer kännas imorgon. Tvätta håret var en ansträngning kan jag tala om!

Skulle jag göra om det? Hm... Jo, det skulle jag nog. Bara jag hittar den förbenade inhalatorn så jag inte behöver stå på sidan och pipa som en trasig leksak :) För roligt, det var det!


Kommentarer;

J10

Det är bra att öva sig på att döda ibland!
Själv har man just börjat springa igen och tycker att det är skitjobbigt. Sicken slappröv man blir om man tar det lugnt för länge. :)

2008-05-08 @ 04:52:50

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: