Jag fattar ingenting

Den 10:e december ska vi utomlands i en vecka, vilket innebär att jag missar en vecka av nästa kurs vi har på universitetet. Det är alltså EN vecka av FEM. Eftersom man brukar kunna få uppgifter att jobba med så har jag för det första jobbat hårt för att hitta den som är kursansvarig, då de inte publicerat det på institutionens hemsida, och skrivit till henne. Och vad får jag får svar? Jo, att jag kommer missa så pass mycket att det kanske inte ens är värt att jag går den kursen nu. Vad i helvete?
EN FEMTEDEL kommer jag missa. Nog ska det gå att ta igen?

I vilket fall som helst kunde hon inte bedöma detta ordentligt och ville att jag skulle kontakta en gubbe som tydligen vet mer än hon. Suck. Hoppas han inte håller med henne, så jag får läsa kursen. För alltså, när ska jag annars göra det? Elände.


Edit
Som vanligt är jag jättesnabb att hoppa ner i hopplösa hålet och inte se några möjligheter. Hur blev jag på det viset egentligen? Självklart läser jag kursen efter att jag är klar med programmet, alltså efter examensarbetet. Eller så kommer det dyka upp andra tillfällen. Allt ordnar sig. Silly monkey.

Förresten vet jag inget än. Vänta och se.


Kommentarer;

mr. u

Silly monkey face! How are you supposed to know? You're just a monkey, you know?

2008-11-26 @ 10:13:18
URL: http://photoblog.uppe.net

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: