Slappis

Igår tränade jag med Hanna och sen bjöd hon mig och Kajsa på middag hemma hos henne. Jättemysig kväll! :)

Idag slappar jag och leker att det är helg eftersom jag ska jobba imorgon. Fast helt slappis är jag inte för jag håller på och hjälper en Malin med hennes blogglayout. Det är själva loggan jag gör just nu, men jag ska väl fixa koden åt henne också.

Edit: Nu är loggan klar och såhär blev den.


Malin är nöjd, och då är jag också nöjd! :)

Nu jobbar vi på koden, haha. Jag har fått den skickad till mig av henne, så jag tittar på den och försöker tala om för henne hur hon ska göra. Det blir nog bra! Plus att jag hoppas hon ska lära sig något av att göra själv. Den du, M! ;)

Edit2: Det blev för jobbigt så M bytte lösenord och lät mig logga in och fiffla med koden. Nu är det bara för henne att ändra länkfärger och lite sånt småplock. Tihi!


Kommentarer;

Malin

Du är så otroligt duktig! Jag är dig evigt tacksam för ditt jobb med bloggen! :)

Tusen tack än en gång!

kram kram kram <3

2008-11-14 @ 15:02:29
URL: http://smalare.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: