Sleepyhead

Efter en heldag på universitetet har jag även lyckats läsa de rekommenderade kapitlen i första kursboken. Känns bra! Nu har jag gjort det jag bör, och kan alltså koppla av resten av kvällen. But what should I do? Jag är ganska trött och har velat sova ända sedan första föreläsningen, men nu är det för sent för en powernap - och för tidigt för att göra natt. Feck. Jag får helt enkelt hålla mig vaken två timmar till eller så.

Imorgon ska vi ha "naturmöte". Den information vi har fått säger att vi ska klä oss ordentligt då vi ska vara i skogen, och ta med smörgås och något att dricka ur eftersom vi kommer bli bjudna på nyponsoppa (nice!). Halv nio ska vi träffas, och själva "mötet" ska vara över lagom till lunch. Jag tror det kommer bli roligt! (Särskilt eftersom SMHI inte säger att det ska regna imorgon, yay!)



Kommentarer;

Linda

aah skogen!! jag vill oxa..finns inte mycket svensk granskog har inte :( fast nyponsoppa finns det ju iaf :D xoxox

2008-11-07 @ 01:26:13

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: