Untherbart!

Har just slängt in en spännande paj i ugnen. Fetaost, oliver, soltorkade tomater och kyckling. Nice, eh?
Medan jag väntar på den måste jag bara skriva ett snabbt (kort) inlägg: Så underbart härligt! Spontanbestämde med Hanna att jag skulle följa med henne på spinning ikväll (eftermiddag), och det var nog det bästa vi hittat på på länge. Vi kom dit ungefär en timme innan passet började och gick runt och kikade, eftersom jag aldrig varit på IKSU förut. Massa läskiga muskelgubber där.. Särskilt en i minimalt linne. Huga!

Passet var fett jobbigt, men det var så skönt att få släppa ut alla agressioner (jag är visst alltid arg?), och efteråt kändes allt toppen. Harmoni med världen. I loved it!

Kanske jag skulle skaffa kort där?


Kommentarer;

hanna

bästabästa! haha, tror vi båda blev lite kär i killen med det gråa minilinnet.... haha



kort!!

2008-11-08 @ 20:11:39

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: