Update



I torsdags var jag och Stina och lekte i en studio i Vännäs. Det var jätteroligt, och nu har jag skickat in 17 bilder på framkallning. Ett par av dem ska jag ge bort - till mina föräldrar, bror och morfar - men de flesta kommer hamna i ett fint album. Vore kul om någon annan vill följa med mig dit, typ Hanna kanske? ;) Så jag kan utöka mitt album sen, hihi.

Var förresten på stan med Hanna igår och (jul)shoppade. :) Trevligt som alltid, även fast jag inte hittade så mycket att handla. Ska lätt fixa mer blommor hit när jag varit på semester (måste ju spara pengarna till det.. och soffan jag vill ha). Vi borde hänga mer/oftare, Hanna. Jag gillar dig!

Idag har jag varit på stan och bytt ett par gardiner som inte var så toppenbra när de väl hängde i fönstret, fikat med Ewa (F's mor) som jag träffade på stan och plockat fram julpyntet. Nu är det julmys i mitt hus! :)


Kommentarer;

mr. u

HAY! Stop molesting that... hay!

2008-11-30 @ 22:47:22
URL: http://photoblog.uppe.net
Sofia

Nice pic! ;-) Ledsen att jag inte skrivit och kommenterat på ett tag. Mitt liv är inte som jag skulle vilja. Det är rätt kämpigt just nu. Men jag har iaf läst allt du skrivit. Hoppas du får en härlig resa och att det där med kursen löser sig. Jag vet att du fixar det. Vart var det ni skulle åka förresten? Ha det bästast. Miss you!

Puss & Kram!

2008-12-01 @ 16:06:30

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: