Äntligen helg, eller?



Jag är så trött! Det är helt sjukt. Stressar redan upp mig över en rapport som inte ska skrivas förrän efter vår VFU, för jag tycker att jag borde kunna börja på den redan nu och på det vised göra det lättare för mig framöver. Seminariet idag gick bra i alla fall, även om vi pratade mycket om annat också, haha. Det är faktiskt okej att lära känna sina klasskamrater! Roligt var det. ^^

Igår när jag skulle sova så började jag hosta, helt oprovicerat. Hoppas jag inte går och blir sjuk redan innan jag ens sett "min" förskola. Jag menar, det är ju där jag ska bli smittad av alla snoriga (säkert härliga också! :)) småbarn. Jag insåg just att jag tänker väldigt mycket på min VFU, och längtar! Det ska bli jätteroligt! :)


Kommentarer;

elli

jarå det ska jag göra sen:)

2008-10-17 @ 16:41:22
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Fatima

verkligen skönt med helg ja :)

2008-10-17 @ 19:17:29
URL: http://ninablogg.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: