Första dagen

Oj, oj, oj! Jag är helt slut! Inte i kroppen, men i hjärnan. Så mycket nya intryck, typ 20 barn som springer runt och frågar vad jag heter, försöka komma ihåg alla deras namn, och dessutom ta lite egna initiativ. AAAAAH! Fast det har varit jätteroligt också. Inte alls det kaos jag väntade mig när jag ringde dit och fick höra att de inte verkade ha koll på att jag skulle dit ens.
Som det snurrar i min skalle nu. Jag kan inte sortera alla intryck och välja vad jag ska skriva om, så jag ska försöka sammanfatta dagen i två ord.
Snurrigt och alldeles underbart! ^^


Kommentarer;

Tessie

Det är ju alltid så när man kommer till ett nytt ställe! Men skönt det verkar bra =)

2008-10-20 @ 20:14:00
URL: http://www.metrobloggen,se/tessie

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: