Fröken duktig, är du där?

När jag stod och duschade upptäckte jag till min fasa att vattnet inte rann undan som det skulle. Avloppsrensningstime! Blä. Jag tänkte att det var lika bra att göra det direkt och duscha vidare sen, så slapp jag känna mig så äcklig. Tur var det nog att jag är alldeles igentäppt i näsan, för jag fick inga kväljningar den här gången, haha. Nu är det rent och fräsht i badrummet! Härligt!

Jag skulle egentligen behöva rasta snabeldraken också, för dammkatterna är riktigt stora nu (råttor utvecklas till katter om de får ligga tillräckligt länge och gro, visste ni inte det?) men inte idag för jag är fortfarande sjuk och måste dessutom skriva klart min rapport om jag ska kunna roa mig med gott samvete imorrn. Vad händer då? Magnus Betnér med Hanna och Kajsa! Fun times!




Kommentarer;

hanna

pepp! :D ps. jesper ska också med :P

2008-10-29 @ 15:42:00
Sofia

Usch! Äckliga avlopp...beundrar dig som tar tag i sånt. Själv är jag ingen hejare på det. Du måste berätta om Betnér sen, men inte än ;-) Puss!

2008-11-02 @ 23:25:30

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: