Procrastinator

Nu har jag suttit här säkert två timmar och petat på bloggkod, läst andra bloggar och webcomics och bara gjort allt annat än vad jag borde, behöver och måste göra - plugga! Varför är det alltid så att när man har något viktigt att uträtta är det så lätt att hitta en massa annat som man bara måste göra? Vad som helst som skjuter upp pluggeriet duger faktiskt. Det är ju pinsamt. Nä, nu är det jag som gör lite lunch och sen finns inget annat än skolarbete! (blä)



Kommentarer;

hanna

jag har en del att läsa i veckan. sitta på cafe och plugga? omdu inte pallar sitta där kan vi sitta hos dig kanske? :)

kul att träffa dig igår. känns som att det var ett tag sen. kram!

2008-10-06 @ 12:39:53
mr u

procrastinators unite! tomorrow!

2008-10-06 @ 12:54:15
Tessie

Usch ja, det där är jag också expert på - göra en massa annat istället för det man egentligen måste =P Just nu tillexempel, borde jag egentligen färdigställa ett arbete som jag tänkte lämna in på onsdag... skjuta upp Lycka till med pluggandet iaf!

2008-10-06 @ 13:34:11
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: