Snor

Blä. Jag är genomförkyld och febrig och hostar.. Livet suger! På fredag ska jag lämna in en rapport baserad på min VFU. Borde skriva på den nu, men det är så jobbigt. Kanske går och lägger mig ett tag istället...

Silly swedes ^^


Kommentarer;

Tessie

Usch vad jobbigt att vara förkyld! Men inte helt ovanligt att man blir det första praktiken ;) Vad blev det för ämne för rapporten till slut då? nyfiken Själv sitter jag och filar på möten och icke-möten jag ;)

2008-10-27 @ 18:02:28
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie
Tessie

Hej du =)

Ojoj, inte illa, då kan man alltså inte skylla på ungarna där då ;)

Det låter som en bra frågeställning, men som du säger, kan det inte vara lätt att hitta information! Men det fixar sig säkert! Hittar man bara lite grann kan man snacka ganska mycket kring det sen! Det löser sig nog - lycka till!

Jodå, med mitt filande går det ganska bra. Vi ska opponera på varandras arbeten imorgon, så det är mest det jag filar på nu. Efter dne responsen har vi sen lite tid att ändra sådant vi tycker vi behöver och sedan ska det in innan kursens slut nästa torsdag. Då ska även nästa uppgift in - som jag ska börja fila på på onsdag =P Nu duggar det tätt i slutet!

Jag ska ta och skriva om den där ledaren sen - vilket underuppskattat yrke vi har valt!

Ha det bra och lycka till med förkylningskurering och skrivande!

2008-10-27 @ 18:33:54
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie
Sofia

Stackars gumman! Jag känner verkligen med dig. Skickar en massa hälsokraft från Västerås till dig i Umeå. Du kommer att fixa allt galant. I believe in you! kram å puss <3

2008-11-02 @ 23:15:53

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: