What's up?

Jag har ingen röst! Inte någon pålitlig i alla fall - för den har förkylningen (som f.ö. bara sitter i halsen?) tagit. Det är inte alls roligt, för jag måste och vill faktiskt vara på "min" förskola hela den här veckan - men det är riktigt svårt när rösten försvinner hela tiden. What to do? Min plan är i alla fall att vila och dricka mycket när jag är hemma, och knarka ibumetin när jag är på förskolan. Det är ju bara två dagar kvar nu, så jag tycker att det ska gå. Samtidigt är det tråkigt att det är så lite tid kvar, för jag håller ju som bäst på att komma in i gruppen där. Jag triiiivs juuuu!

Nej nu ska jag gå och göra mig en kopp te och sätta mig i soffan och vila (dega).


Kommentarer;

mr u

mucoangin is the shizzle!

2008-10-22 @ 18:49:01

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: