Jävla idiot!

Sista biten innan jag kommer hem måste jag korsa E4:an. Det är ett övergångsställe med trafikljus så det är lugnt. Utom idag. Jag blev så förbannat rädd, och arg!
En jävla drulle bara körde på, och försökte sen tvärnita precis framför övergånsstället (nämnde jag att de hade rött?) mitt framför mig! Självklart stannade bilden inte eftersom det regnar och är därmed halkigt på vägen. Sen körde bilen bara vidare medan en av passagerarna stirrade shockat på mig. TUR SOM FAN ATT JAG HÖLL ETT ÖGA PÅ TRAFIKEN I ALLA FALL! När vissa andra liksom inte klarar av det. Tänk om jag hade litat blint på att bilar stannar när de har rött och jag har grönt. Jag hade kunnt dö! Nu är jag arg att jag inte tog registreringsnumret. Jävla drulle! Sånt folk ska inte få vistas i trafiken.


Kommentarer;

Tessie

Fy vad obehagligt! Vissa borde verkligen inte få vistas i trafiken, som du säger! Skönt det gick bra i alla fall...

2008-09-03 @ 18:05:35
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie
Linda

vilken javla idiot!! sjukt galen..jag holl oxa pa att bli pakord for nan dag sen sa jag vet hur laskigt det ar! jag skulle av sparvagnen och bilarna maste stanna bakom den nar folk ska av (men dem kan kora forbi bredvid, fast dem far inte..) anyway jag borjade kliva och sa kor nan idiot bara forbi sparvagnen och jag ar typ nan cm fran att bli traffad! vanligtvis brukar jag lyssna pa musik, men inte da..sa jag horde bilen komma..tur! finns sana idioter i trafiken..tur att vi ar sa forsiktiga av oss och inte litar pa folk :p

2008-09-03 @ 23:19:18

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: