Hemma igen!

Nu har jag varit hemma från Irland och Västerås några dagar och kom på att jag måste berätta om vad jag gjorde!

Innan jag åkte hade F berättat att han hade en överraskning åt mig, men jag hade aldrig kunnat gissa vad det var. Han hade bokat in tandemhopp med fallskärm åt oss! AAAH! Jag har velat göra det jättelänge, men blev ändå tokrädd när han berättade. Haha, så jag freakade och sen lugnade jag mig och var mest bara pirrig. Vi hade tänk hoppa på lördagen och åkte buss i tre timmar för att ta oss till fältet. Tyvärr blev vädret bara sämre och sämre, så vi spenderade säkert fem timmar i en barrack och försökte vänta ut det. Det vände inte så vi fick vår träning och fick åka hem för att återkomma nästa dag. Drygt med tanke på hur långt det var att åka, men skam den som ger sig!
Nästa dag var vi tillbaka och till skillnad från föregående dag blev vädret bara bättre allt efter som tiden gick, så vi behövde bara vänta någon timme på att få hoppa i våra snygga overaller. Jag var så nervös att jag skakade, men intalade mig själv att det var för att jag frös. Haha, det var helt galet och häftigt och härligt och jag skulle göra om det vilken dag som helst!

Efter hoppet:



Bäst överraskning ever! :)

I Västerås spenderade jag faktiskt ovanligt mycket tid med mina föräldrar, men hann ändå klämma in Chrilles student, en fika med Elin och John och en date med Sofia.

Nu är jag i alla fall åter, och det är skönt att vara hemma. Tillbaka på jobbet är jag också. Jobbade min första kväll i måndags och det gick jättebra. Skönt att min oro varit obekräftad - det kommer gå fint!


Kommentarer;

J10

Ändå odålig överraskning! :)

2009-06-21 @ 20:32:57

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: