Fredag

Det har varit en seg vecka ända sedan jag kom tillbaka från Irland. Snor i hjärnan, rakblad i halsen och hosta i knäna, lovely!

Irlandsresan var i alla fall bra, bättre, bäst för jag fick vara med min F hela tiden, även om själva Irland inte var så spännande i sig. Det bästa var just sällskapet och kanske plusgraderna då. Jag skulle inte tacka nej till 10 grader till på terrormetern! Idag är det visserligen härliga 2 grader varmt, så jag bör inte klaga. Ja, det är VARMT!

Efter den säkert hemskt givande föreläsningen ska jag och (hoppas jag!) Hanna åka ut till Röbäck och hälsa på min lilla kissemiss! :) På måndag blir den kullen 10 veckor, vilket betyder att jag inom en väldigt snar framtid kommer vara sambo med världens finaste Sirikatt. :)



Kommentarer;

Saari

Så omoget att vara så snygg när man mår så dåligt i kroppen! FUCK YOU!



... nä, jag är bara avis. Jag älskar dig, puss ^^

2009-03-17 @ 22:44:37
URL: http://saari.crazygirl.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: