Hårt liv

Idag är det meningen att jag ska skriva på hemtentan, men insåg just att jag behöver höra alla redovisningar (nästa vecka!) innan jag kan skriva om allt som ska vara med. Drygt! Det hindrar mig dock inte från att börja, och det har jag gjort - tryckande huvudvärk till trots. Det vore liksom skönt att få det mesta klart på hemtentan idag, enda dagen vi inte ska träffas med gruppen. Nästa vecka är det nämligen gruppredovisningar - stora sådana. Jag kanske har ont i huvudet för att jag är stressad? Känner mig inte särskilt stressad... Men kanske ändå.

Ikväll ska jag och Saari höra någon tjej sjunga och spela på Schmäck. Jag vet ingenting om henne förutom det Saari har sagt. Blir skönt att komma ifrån pluggvärlden ett tag. Den äter upp mig! Eller? Ibland känner jag stressen, ibland inte.


Kommentarer;

Sofia

Hej vännen! Känner igen mig. Sitter även jag med en uschlig hemtenta. År bara såå omotiverad och har så gjort i flera dagar. Så nu är det bäst att sätta lite fart. Synd bara på vädret. Det är strålande solsken i Västerås och flera plusgrader. Funderar på att komma och hälsa på dig när jag fått lite mer klirr i kassan :-) Miss U! Lycka till med tentan, hun'... Pusselikram

2009-03-18 @ 12:40:53
URL: http://filosofia.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: