Det går löss!

Praktiken har en förmåga att ta upp nästan all min tid, med tiden jag spenderar där och tiden jag arbetar med uppgifter hemma eller bara ligger trött och utslagen på soffan. Tidiga nätter har den gett mig också - igår gick jag i säng 21.30 och somnade snart därpå. Nu låter det som om det är ett elände, men det är det inte alls. Faktum är att jag trivs toppenbra fortfarande och dagarna går så fort att jag knappt hänger med. :) På insidan av ytterdörren dök det upp en lapp igår (på skolan där jag gör min praktik) som löd: "Det går löss! Kamma era barn!". På grund utav den förbaskade lappen tycker jag att det kliar överallt nu. Kanske borde införskaffa mig en luskam? För jag kan ju inte putta bort barnen så de inte råkar ha sina huvud nära mitt :p

Snart kommer Saari hit och ska vara min fotomodell! Det ska bli roligt och jag hoppas vi får till några fina portättbilder - eller i alla fall en så hon har något att ge till sin bror. Men först ska jag hitta på något att äta :)



Kommentarer;


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: