Just nu...

Just nu borde jag sitta och skriva på en av alla rapporter som ska lämnas in efter praktiken (jag har faktiskt dokumentet öppet) men istället hittar jag på alla möjliga andra onödiga saker att göra. Vid ett tillfälle satt jag och kollade runt på aftonbladet, något jag inte brukar göra. Jag vet ju att när jag väl sätter igång så kommer skrivandet gå superbra och på knappt någon tid alls kommer jag vara klar, men var ska jag hitta motivationen? Att tvinga mig själv känns inte särskilt lockande, samtidigt som jag vet att det är något jag borde göra. Det är väl just det, jag borde - måste - göra det här, det vore mycket lättare om jag faktiskt ville.
/whine


Kommentarer;

Adeline

Hihi, tack tack! :D

Jag har gjort pepparkaksgubben helt själv :P

2009-11-28 @ 16:54:47
URL: http://adeline.nu

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: