Tredje advent

Nu är det bara en vecka kvar till jul! Men det känns inte. Jag har inga som helst julkänslor. Trist...

Febern var helt borta igår, så min helg har inte varit helt kass. Influensan - don't buy it!

Egentligen har jag ingenting speciellt att skriva om, men jag kände att jag måste rapportera mig som frisk i alla fall. Frisk nog att faktiskt få träffa folk igen. Yay! Dessvärre ska jag jobba hela veckan, nästan. Kväll imorrn och på tisdag, till lunch på onsdag, ledig torsdag oooch... Hm.. vet inte hur jag jobbar på fredag, men det lär väl visa sig. Hör av sig om vi ska ses! ^^ (Ja, du, bruden! :P)


Kommentarer;

hanna

jadu! någon dag måste vi ju göra något. kanske en fika i stan någon kväll? jag pluggar ju på dagarna. fika på onsdag på kvällen på stan? vad sägs? :)

2007-12-17 @ 10:25:12
Tigern

JUL JUL STRÅLLANDE JUL..och så vidare^^ Dålig på att sjunga..men de vet du:P Hoppas att dina julkänslor hittar dig innan jul;)
Kram

2007-12-17 @ 13:29:57

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: