Lördag

Idag har jag varit i stan med Hanna. Vi började på Lagerhaus där vi hittade fina presentpapper till framtida julklappar. Vidare traskade vi och letade efter gardiner och stickade tröjor. Hanna behövde handla painkillers så vi gick på apoteket. När vi stod i kassan hade vi en man före oss. Hanna noterade att han hade blåtira och jag glodde bara på hans plånbok. Varför? Han hade ett foto där - som han inte ens brydde sig om att sätta tummen över - på en röv! Någons håriga mansrumpa! Säkert hans lover för han handlade 2 tuber glidmedel. Till helgen kanske, höhö.

Vi hittade en tokmysig tröja på Kappahl och jag är jätteglad att jag lyssnade på Hanna och tog den här istället för den andra som jag också provade, trots att denna är vit och helt emot hur jag brukar klä mig. Tack Hanni!
Sen gick vi för att ta en fika på Wayne's men när vi skulle betala berättade killen i kassan att dom inte kunde ta kort idag. Vi fick vårt fika i alla fall mot löfte om att komma tillbaka och betala. Schyrre! Vi hade typ kunnat få gratisfika, men vi är för snälla och hederliga för sånt så vi gick och tog ut pengar när vi fikat klart och killen blev skitglad att vi kom tillbaka och betalade. Tror jag det! Han hade väl fått dra av det på lönen annars.

Riktigt rolig dag och vi måste ses oftare. Jag gillar den där Hanna ;)


Kommentarer;


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: