Godis!

Kom du ihåg att vrida tillbaka klockan en timme inatt? *skriva som alla andra*
Det gjorde jag! Hah! Lovely ^^

Sara på jobbet tyckte att för att komma ihåg åt vilket håll klockan ska ställas om en timme ska man tänka "På våren har man sommaren att se fram emot, och nu har man den bakom sig." Smart tjej! Dock finns det en handfull nästan likadana komihågare, men den hon sa blev liksom bättre. Kanske för att jag varit så slut i helgen. :P

By the by, hur äter du din...? (svara i en kommentar, tack ^^)



Klicka på bilden


Kommentarer;

Emelie

Tack så mycket:) Jag blev kontaktad av blogg.se och sedan så har jag fått annonser och sånt:) Tror att det var för att jag var en av de 20 bästa bloggarna. Ha en bra dag!

2007-10-29 @ 12:18:05
URL: http://ungmamma15.blogg.se
Malin

Jag äter ballerinakexen olika.. ibland gör jag som när man var liten (iaf jag) och tar bort locket och slickar i sig chokladen.. ibland äter jag mer "vuxet" och tuggar lite försiktigt. XD

Jag brukar tänka såhär.. på våren tar man FRAM utemöblerna och då ställer man FRAM klockan.. på vintern sätter man tillbaka dom och ställer bak klockan.
:P
Fast din kompis sätt var ju något enklare att komma ihåg. Det ska jag lägga på minnet nu. :)
*kramsis*

2007-10-30 @ 03:35:53
URL: http://crazygirl.webb.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: