Fredag!

Woho, nu är första skolveckan slut! Vad har jag lärt mig? Massor såklart. Jag kan bara inte berätta såhär på rak arm, men fråga mig så ska ni se att jag har några svar :p

Idag var vi indelade i små grupper som alla fick hålla i en lektion för resten av klassen. Det var jätteroligt och jag känner på mig att vi kommer få öva mer på sånt. :)
"En liten båt / blir ofta våt / om magen när det stänker!"

Nu känns det också som att jag börjar få mer pejl på mina klasskamrater och de är roliga och fina hela bunten. I like! ^^

Tisdag är seminarie-dag, och jag har 4 kapitel att läsa i min tjockisbok. Varje kapitel tar runt en halvtimme så det är inga problem att dela upp över dagarna. På måndag tänkte jag arbeta igenom några frågeställningar vi har fått, och det ska nog gå bra eftersom jag kommer ha läst klart det vi ska då och hitta svar på frågorna lätt. Yes! Jag har en plan. :)

När Fredrik kommer hem ska vi åka till hans mamma för den årliga surströmmingsfesten, men innan det ska jag baka en smulpaj och överraska karln. Han lär gilla't :)


Kommentarer;

hanna

du lär va proppad efter en hel skolvecka :) speciellt första veckan, när man inte pluggat på ett tag liksom! till å med jag är lite slut, och jag har ändå varit ledig igår och idag haha.



synd att vi inte kunde komma förbi idag, men vi får göra det en annan helg!



2008-09-05 @ 22:37:53

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: