Utekväll

Igår kväll var jag ute med ett gäng från jobbet. Vi var hälften dagpersonal och hälften nattare, och det var hur kul som helst! :) Först gick vi på O'learys och käkade och efter det satt vi några timmar på Bishop's och bara pratade en massa strunt. Superroligt folk!
Och nu har jag kommit underfund med att när jag pluggar så ska jag säga att de kan ringa mig och det behövas folk på natten, för det ger mer pengar per gång och så får jag lov att jobba med de roliga folken. Haha. Inget ont om de som jobbar på dagen, men nattdjuren är roligare :p

Jag börjar ju faktiskt plugga snart och det är inte alltid det lättaste att hitta alla böcker (speciellt inte då alla som ska läsa lärarprogrammet, oavsett årskurs ska ha samma kurs första terminen) så jag skulle vilja efterlysa låneböcker, eller om någon vill sälja en gammal bok.
Detta är min första kurs och litteraturlista finns där. Kika gärna och tjoa till om ni känner till någon med en bok jag behöver, eller har den själv ;) Thanks!


Kommentarer;

Tessie

Att finna balanser (Kernell) är en ganska så trevlig bok som jag minsann har i min ägo ;) annars var det idel ny litteratur i mina ögon. Blir roligt att se vad du tycker om utbildningen minsann =)

2008-08-10 @ 12:03:03
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: