Roligast!

Åka skoter - kanske det roligaste jag har gjort på hela året! Visst, det blåste kallt mellan hjälmen och glasögonen, men det var ju ingenting mot hur roligt vi hade. Jag skrattade nog mest hela tiden, och skrek till i alla stora gupp. Haha, it was lovely! F körde och jag satt bak och höll i mig för glada livet. Nu har jag förresten fet träningvärk i benen, armarna och ryggen. Så värt det!

image76

När vi varit ute någon timme körde vi tillbaka till F's mormor och fikade varm choklad och mackor, innan vi gav oss på nästa nöje: skranan! Är det vinter måste man faktiskt ut i backarna, så är det bara. Den här helgen har varit den bästa på länge (trots att jag jobbat!). Nästa helg blir det fira Saari (21 år) och gå på kattutställning med Stina. Tjo!

image77


Kommentarer;

hanna

fan va roligt det ser ut! ni ser ut som bebisar hahah

2008-03-25 @ 11:00:18

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: