Skrothög!

Jag vaknade kanske en halvtimme innan planerat, säkert eftersom en liten filur inom mig inte kan slappna av då det faktiskt är tenta idag. Nåväl, jag ligger i sängen och väntar på att min mobil (som inte bråkat sedan i mars) ska säga att det är dags att kliva upp. Well it never did! Den var helt svart och startade inte förrän den fått ligga och vara ful ett tag, och jag testat att koppla in laddaren, ta ut batteriet och sätta in det igen. DÅ minsann passar det sig! Jag måste skaffa mig en riktig väckarklocka, för en sånhär opålitlig sak... Det fungerar inte!


Vad är felet egentligen?


Kommentarer;

hanna

håller tummarna! men det kommer såklart gå skitbra :) kram!

2008-10-10 @ 09:29:15

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: