Plask, plask, plask

Uääk, det bara regnar och är riktigt äckelväder. Nog för att det skulle kunna vara mysigt - sitte inne, dricka te och läsa bok - men jag måste cykla till jobbet i det här plasket. Och sen hem igen! Var är min sommar? :(


Kommentarer;

Theresa

Jag vet - vart tog sommaren vägen! Vi hamnade mitt i värsta skyfallet, med åska och blixtar, på cykelvägen hem från träningen igår - vi hade knappt behövt duscha när vi kom hem, om man säger så ;P



Okej, håller tummarna för att det löser sig med lägenheten då, så att du får hem honom fortast möjligt! Måste vara tufft att ha honom så långt bort?



Och jag förstår känslan av att längta tillbaka till skolan - den brukar infinna sig efter ett tags ledighet. Vi får se om den känslan hittar mig igen, eller om det är för lite plugg kvar för min del för att längta...



Kram

2009-07-21 @ 11:03:06
URL: http://www.metrobloggen.se/tessie

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: