I'm not dead

Vaccinationen lyckades inte ta mitt liv, men nästan all min ork. Mycket sömn har det varit den här veckan med andra ord. Jag har förstått att folk reagerar olika på vaccinet; vissa får en svullen rodnad arm medan andra får nervskador för livet - jag fick en mild feber, grav trötthet och tre dagars yrsel. Ja, och en förbaskat öm och svag arm, nästan som riktigt rejäl träningsvärk med ett blåmärke på. Idag är jag helt återställd, tjoho!

En fredagkväll fylld av allt arbete jag inte orkat ta itu med i veckan? Ja, tack gärna!


Jag har redan arbetat någon timme och ser ut så här, föreställ dig hur jag kommer se ut om ytterligare två timmar ;)


Kommentarer;

uppe

I too cheated death! Jag blev bjuden på en liten feber på 38 grader som infann sig mindre än tolv timmar efter jag blivit infekterad- jag menar injicerad. Men den gick över snabbt! Ömma armen fick jag dras med tills idag, tre dagar totalt. Helt frisk idag! woh! Jag fick dessvärre inga nya superkrafter, men om jag hade fått det hade jag inte kunnat avslöja det heller ;) Nice going survivor! Love and the peace!

2009-11-13 @ 20:40:55
maddis

Haha, på blicken påminner du jättemycket om din kissekatt :D

2009-11-14 @ 06:38:13
URL: http://sindrobe.se
Stina

Känner igen det där med ont i armen! för mig höll det i en vecka fast de trappades ju ned tack och lov. Hoppas man slipper "nöff nöff" nu.

2009-11-15 @ 16:35:35

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: