Myslördag

Om ca. en halvtimme kommer Viktoria hit, wiwi, det ska bli jättekul för vi har inte setts sedan sommaren. Hon bor ganska många mil bort, så därför ska hon sova över hos mig också. Yay, mys! Tillsammans med Carro ska vi gå och se New moon i kväll. Vi har alla läst böckerna så förväntningarna är låga (i alla fall mina, haha), men det är bra för då får filmen en chans att överträffa mina förväntningar istället för att jag ska bli besviken ;)


Kommentarer;

Lovisa

åh jag vet! det e så trist! Vi bor ju för fasiken i Norrland, liiiite snö borde väl komma? Idag då? Näää massa dimma istället :(



Hoppas New Moon var bra! kram

2009-11-25 @ 11:06:21
URL: http://lovisaillustration.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: