Showdown

Tidigt i morse var jag uppe och följde med till Rapunzels lagershop för att kolla på löshår (och Hanna skulle köpa) och det slutade med att Hanna köpte nytt hår och jag fick/köpte hennes gamla, så någon dag framöver ska jag färga det (och typ min utväxt?).

Resten av dagen ska jag spendera med att fila på del A av min hemtenta, och försöka skriva klart rätt så mycket på del B. C-delen tänker jag inte ens titta åt förrän vi har haft veckans föreläsningar. Det känns lite stressigt för allt måste bli klart riktigt snart. Det står att B och C-delarna ska lämnas in senast den 5:e oktober, men på måndag börjar faktiskt en ny kurs och det känns inte så hett att ha kvar saker att göra då. Kul liv! Jag åker nog iväg och tränar någon timme med Carro också, då lär stressen lägga sig (eller så blir det värre, haha).



Kommentarer;

Stina

Va tjusig bloggen blev =) Tar gärna emot hjälp med min sen, som tack kan jag bjuda dig på rost nån gång ;)

2009-09-28 @ 17:49:02
Ellas mamma

Jaa helt sjukt va tiden går fort :D

2009-09-29 @ 10:24:19
URL: http://sannaviktoria.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: