Tur att jag har en katt!

Hur kan det vara möjligt för en människa att vara så trött? Ända sedan jag vaknade i morse har jag känt mig seg och trött, och när jag kom hem från universitetet och skulle sätta mig att skriva på hemtentan gick det inte alls. Så vad gör jag? Jag lägger mig och sover en timme. Det var jätteskönt! Men jag är fortfarande trött, trots att jag har knarkat en hel kaffe moccha. Hur ska jag kunna hålla mig vaken till läggdags? Än värre; hur ska jag kunna ha Saari här på besök utan att skämmas? Jag tror Siri får rädda mig och vara värdinnan jag är för trött för att leka. Jag litar på dig, älskade odjur!


Imorgon blir det (äntligen!) fotopromenad med Hanna. Det kommer bli jättekul och förhoppningsvis får jag till lite fina höstbilder och bilder på Hanna. :) Jag lär inte heller vara lika trött då som jag är nu, eftersom vi ska vara ute, och så kallt som det är nu kommer jag inte ha några problem att hålla mig vaken. ;)


Kommentarer;


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: