Quick update

Nu har jag bara två nätter kvar att jobba den här sommaren, och sen får jag äntligen lite välbehövligt sommarlov. Under ledigheten är det dock mycket som ska hinnas med; litteratur inför näsa kurs ska ordnas, förhoppningsvis ska jag klämma in ett besök hos min Linda i Grythyttan och nästa helg kommer mina föräldrar hit och ska träffa Fredriks familj för första gången (bra jobbat efter 4 år), vilket jag tror kommer bli både roligt och mysigt.

Men först ska jag jobba!


Kommentarer;

Lovisa Illustratör

sv: tack så mkt för födelsedagshälsningen!

2010-08-14 @ 23:23:43
URL: http://lovisaillustration.blogg.se/
Stina

Ser att du gjort en uppdatering =) härligt att snart vara ledig och att familjen kommer upp =)

2010-08-15 @ 20:55:20

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: